Procedura numirii de administrator este necesara in situatia in care acesta a fost revocat, mandatul acestuia a expirat si nu doriti prelungirea acestuia, sau in cazul in care are loc cesiunea cu excludere a unui asociat care avea si calitatea de administrator.
In principiu, pentru inregistrarea uneia dintre aceste mentiuni este necesar emiterea unui act modificator, dupa caz, decizie a asociatului unic, sau hotarare A.G.A. in care sa se mentioneze, in mod expres numirea noului administrator.
Pentru o persoana, care va indeplini aceasta calitate intr-o societate cu raspundere limitata este necesar sa nu aiba fapte inscrise in cazierul fiscal si sa nu fi fost condamnat pentru una dintre infractiunile prevazute de Legea 31/1990. Administratorul trebuie sa dea o declaratie notariala expresa de acceptare a mandatului si specimenul de semnatura.
Societatea cu raspundere limitata poate fi administrata de unul sau mai multi administratori, asociati sau neasociati, numiti prin actul constitutiv sau de adunarea generala.
Dosarul complet pentru ORC necesar numirii de admnistrator, trebuie sa cuprinda:
– Cerere;
– Act modificator;
– Copii C.I.;
– Declaratie notariala de accepate a mandatului de administrator si indeplinire a conditiilor;
– Specimen de semnatura;
– Act constitutiv actualizat;
– Imputernicire substituire.